Sunday, June 19, 2011

Saya Budak Baru Belajar


nie ade laa sket2 hasil keje aku tyme2 bosan cuti niyh...bley laa kalo2 korg nk try usha2..tp xdelaa gempak mane pon..saya budak baru belajar...byk lg yg x taw..camera yg dipakai pon xde la power mane sgt..huhu










amek2 gambar nie kire hobby baru aku laa nie..ditambah2 da dapat camera baru plak..semangat lebey laa kn..huhu..pdhal aku dulu punye x suke tngkap gambar...sebab kompem2 muke aku x masuk gambar..hahahaha:p

p/s:-kredit to mr.ant coz tunjuk ajar dan bakti yg dicurahkn okeyh..thanx a lot bro!!!!nnti aku blanje ko cendol smgt kt bangi keyh...

3 comments:

apelyna said...

smat la dol . aku suka. .ikhlas ni.
hehe ;DD

muhammad firdaus salihin said...

huhu..thanx pel

Danial Izzat Zulbahari said...

best blog kau. teruskan menulis!

Post a Comment